15 Temmuz 2020 Çarşamba

İş, Koşturmaca ve Yeni Tempo
Biraz aradan sonra herkese küçük bir "Merhaba" diyebilirim ancak. Çalışma hayatı insanı yoruyor ve kendinize ait zamanınız olduğunda ise dinlenme derken ancak kendinize akşam gelebiliyorsunuz ve günün bittiğini fark ediyorsunuz. Sizin daha fazla enerjiniz mi var? Olabilir. Her sabah uyanınca evde yaptığım 15 dakika spor ve sonrasında işe gidip dönerken harcadığım 70 dakika yürüyüş ile(bazen 110 dakika oluyor) enerjim gidiyor. İlk aylarda otobüs ile gittiğim için daha çok zamanım kalıyordu ama virüsten dolayı otobüs seferlerinin iptali ve hayat normale döndü vs denip otobüs seferlerinin bazı yerlere hala olmayışı şu an yaptığım günlük sporu zorunlu kıldı. Sırf bu yüzden araba konusu bile düşünüyorum ama yürüyüşe alışmam ve kapıda duran bir yığın olarak gördüğümden(Tamam güzel, havalı, kullanışlı ve sevdiğim modelleri de var ama bakım, park, uğraş derken ona ayıracağım zamanı kendime kullanabileceğimi düşünüyorum) şimdilik askıya aldım.
Çizim derken manga yapımım kenarda duruyor ve bu arada hikayemi geliştiriyorum ama çizim yapmaya pek hal ve zamanım olmadığından şimdilik tekli çizimleri arada yapabiliyorum. Sırf bunun için 300 tl verip işte arada çizmek için çizim tableti bile aldım küçüğünden(gerçi aliexpressten gelmedi hala ve gelecek diğer siparişlerimde hala ulaşmadı ama neyse).

Şimdilik biraz manga okuma, biraz uzanırken switch oynama ve arada çeviri derken iş hayatında gidiyorum diyebilirim. 2 hafta önce bitirdiğim çeviriyi ancak videoya ekleyebildim bugün tatil olduğu için. İyi izlemeler



TOUHOU
Gensou Mangekyou ~The Memories of Phantasm
Bölüm 7, türkçe olarak "Touhou Gensou Mangekyou ~The Memories of Phantasm" sayfasına eklenmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder