8 Nisan 2020 Çarşamba

虎じゃない、ジャガー

Yeni Bir Hafta, Yeni Bir Fate Serisi

Yeni bir hafta ve Korona virüsü derken zorunlu izin kullanmalar ile zorunlu tatiller. Evet, okula gidenler şu an çok rahatlar, tatil uzatıldı ya da dersleri uzaktan alıyorlar. Çoğu kişi artık evden çalışıyor ama benim gibi bazı kimseler hala işe gidiyor. Pazartesi günü zorunlu izine çıkartıldım tüm hafta için ve evden çalışırsam bunu izinden düşmem için söylenmem istendi. Şu ana kadar 3 gün çalıştım ama madem evdeyim tam izin kullanmak istiyorum artık. Bu yüzden de Fate Babylonia serisine başladım. Güncel iken izlemek yerine toplu izlemeyi seçiyorum. Bir de zaten Fate Grand Order oynadığım için hikayesini biliyorum ama Animeye aktarılmasını izlemek başka. İzlerken bir yandan da rahatlamak için çizime başladım. Fate Stay Night ve diğer serilerinden şu an çizdiğim karakteri tanırsınız ama Babylonia için "Kaplan değil, Jaguar(虎じゃない、ジャガー)" diyebilirim.


Geçen hafta Touhou Memories of Phantasm bölüm 6 nın çevirisini bitirip yeni yükledim. Bu hafta evde dinleneceğim için çeviri yapmayacağım. Haftaya işe başladığımda ara zamanlarımda bölüm 7 nin çevirisine başlarım. Sevdiğim ve bir kaç kere izlediğim bir bölüm olduğundan gelecek hafta çevirisini bitireceğimi düşünüyorum. Bir yandan da bu kadar Touhou demişken eski Comiket ve Reitasai albümlerini indirmeyi bitirdim. Şimdi yavaş yavaş dinlemesi ve sevdiğim parçaları telefonuma atması var.




TOUHOU
Gensou Mangekyou ~The Memories of Phantasm
Bölüm 6, türkçe olarak "Touhou Gensou Mangekyou ~The Memories of Phantasm" sayfasına eklenmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder