30 Ağustos 2020 Pazar

 

Yaz ve Tatil Dönemi Bitiyor

Pekala, yaz bitiyor derken havaların sıcaklığından bu hiç anlaşılmıyor. Okullar dense geç açılacağından hiç belli olmasa da tatil dönemi bitiyor. Gerçi ben çalıştığımdan bu beni etkileyen bir şey değil ve tatile çıkmak yerine evde dinlenmeyi tercih ederim şu aralar. Bildiğiniz gibi Japonya ya gidecek iken virüsün dünya da yayılması sonucu sonuçlar belli ve ortam şu an gergin. Bunun harici döviz kuruna bakıldığında piyasaların biraz daha sakinleşmesini beklemek kaldı yen almak için. Bir de tatil dönemi beni etkilemiyor desem de okulların açılışı etkiliyor çünkü bu hafta içinde Hukuk 1.sınıfa kaydımı yaptırmaya gideceğim ^w^

Touhou bölümlerini arada çevirmeye ve zaman buldukça biraz çizim yapmaya ve dinlenirken switch te oyun oynamaya devam ediyorum. Switch denmişken sonunda fena olmayan bir touhou oyunu olan Azure Reflections, switch içinde çıktı.


TOUHOU
Gensou Mangekyou ~The Memories of Phantasm
Bölüm 8, türkçe olarak "Touhou Gensou Mangekyou ~The Memories of Phantasm" sayfasına eklenmiştir.

2 yorum:

  1. Shaman kingi çeviren tek grup sizsiniz nereden okuyabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu geç gördüm ve geç cevap verdiğim için affedersin. Aşırı bir yoğunluğum vardı.

      Sorunun cevabına gelirsek, manga-tr sitesinde şu an için bölüm 1-102 arası mevcut.
      https://manga-tr.com/manga-shaman-king.html

      Sil